- [ HOME ] -

luni, 18 februarie 2008

Casa mea nu e gata inca

De fapt, apartamentul meu din Floreşti. Cu termen de predare decembrie 2007. În antecontractul pe care l-am semnat cu proprietarul, termenul de finalizare al apartamentului este decembrie 2007. În antecontract am introdus o clauză prin care dacă nu-l termină la timp, îmi plăteşte contravalorarea chiriei pe lunile aferente întârzierilor.

Dar poate e mai bine aşa.

Pentru că în Floreşti e, evident, iarnă. Şi e frig şi e mizerie. Am fost sâmbătă să vedem stadiul lucrărilor şi treburile evoluează. Adică mai au de pus doar ferestrele şi şapa pe jos, în camere. Restul e gata. E şi vopsit pe exterior. Dacă ajută Cel de Sus, până în 15 martie sper să ne putem muta în noua noastră căsuţă. Şi voi reveni cu detalii.

Până atunci şi blogul va fi cam în aer. Pentru că n-am ce să scriu relevant. Doar sunt încă locuitor al Clujului :)

0 comentarii: